استرچ پالت بند چیست

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    ویکی پلیمر
    من هستی هستم، دانشجوی پلیمر، برعکس اغلب دانشجوها که خیلی به رشته دانشگاهیشون علاقه ندارن من همیشه عاشق این حوزه بودم و از خوندن و نوشتن تو این زمینه لذت میبرم. تو ویکی پلیمر، مقالات و موضوعات مرتبط با پلیمر رو قرار میدم، با هم یاد میگیریم و با هم رشد میکنیم.

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 72
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 12
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 4
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 14
    بازدید ماه بازدید ماه : 220
    بازدید سال بازدید سال : 884
    بازدید کلی بازدید کلی : 2374

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.46.18
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ویکی پلیمر و آدرس wikipolymer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

استرچ پالت بند چیست

 

همان طور که پیش‌تر گفته شد، این محصول نوعی نایلون است که جنس آن نازک بوده و شفافیت بالایی دارد همچنین قدرت چسبندگی آن زیاد است. این محصول به عنوان یک لفاف محافظ، دور انواع کالا پیچیده می‌شود. استفاده از استرچ پالت بند، به بسته‌بندی کالاها در کنار هم و آسان‌تر شدن حمل و نقل کمک می‌کند، همچنین از آن‌ها در برابر خسارات و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. استرچ پالت بند در بسته بندی مبلمان، توپ‌های پارچه‌ای، کاغذ دیواری و پارکت، قاب‌های چوبی پلی استر، اسباب بازی و .. کاربرد دارد. همچنین، از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطعات یدکی خودرو
  • ظروف شیشه‌ای لوله و شیلنگ
  • صفحات آلومینیومی
  • ورق‌های خشک P.V.C و صفحات گالوانیزه
  • تجهیزات ساختمانی
  • صنایع تولید کارتون

انواع فیل های استرچ بسته بندی پالت بند

نایلون بسته‌بندی پالت‌بند می‌تواند در انواع مختلفی به مشتریان عرضه شود که برخی از این نمونه‌ها را لیست کرده‌ایم:

  • استرچ ضد UV
  • منفذدار
  • ضد استاتیک (آنتی استاتیک)
  • رنگی و…

ویژگی استرچ پالت بند تولید شده توسط کیهان پلاستیک 

این نایلون یکی از انواع فیلم استرچ است که همه فیلم‌های بسته بندی یک سری ویژگی های یکسان دارند، اما تفاوت‌هایی هم میان آن‌ها وجود دارد که باعث منحصر به فرد شدن هر یک از این محصولات بسته بندی می‌شود. این محصول به صورت رنگی و همچنین به صورت شفاف در دسترس است. در استرچ پالت بند قدرت الاستیک و چسبندگی بالای این روکش، عامل اصلی نگه‌داشت وسایل است که در مقابل ضربه و پارگی از مقاومت بالایی برخوردارند. هر چقدر مواد اولیه به کار رفته در تولید استرچ پالت کیفیت مطلوب‌تری داشته باشد، دوام این محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد. معمولا ۵ لایه بودن استرچ پالت بند، تاثیر بسزایی در کیفیت این محصول دارد.

ابعاد و ضخامت استرچ پالت بند

یک استرچ پالت بند مرغوب نازک بوده و وزن کمی دارد و در عین حال مقاومت کشسانی آن بسیار زیاد است. از دیگر ویژگی‌های مطلوب استرچ پالت بند می‌توان به درخشندگی و شفافیت بالای آن اشاره کرد. بهتر است که از خرید فیلم استرچ کدر و تیره اجتناب کنید. این محصول مناسب برای استفاده دستی و دستگاهی است و در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. ضخامت فیلم استرچ بین ۱۲ تا ۴۰ میکرون بوده و عرضه آن به صورت کیلویی صورت می‌گیرد. یک ویژگی مطلوب دیگر فیلم استرچ پالت، انعطاف بالای آن و قدرت كشسانی بالاي ۴۰۰ درصد است. يكپارچگي و مقاومت مناسب اين محصول باعث شده تا طرفداران بسيار زيادی داشته باشد. همچنين قيمت مناسب استرچ پالت بند، آن را به محصولی پرتقاضا تبديل كرده است.

افزودنی‌ها

اين محصول قابليت اضافه‌كردن انواع افزودنی مانند Anti UV را دارد. لايه‌های داخلی به وسيله چسب PLD تغذيه می‌شوند و چسبندگی بالايی ايجاد می‌كنند. فيلم استرچ مقاومت بالايی در برابر حرارت دارد و دارای خاصیت ضد الكتريسيته ساكن برای جلوگیری از جذب گرد و غبار بر روی استرچ پالت بند است. شما می‌توانيد اين محصول را به صورت عمده به دو صورت مات و شفاف سفارش دهيد.

وزن استرچ پالت بند

وزن این محصول، در اصل با توجه به سفارش و نیاز مشتری تعیین می‌شود؛ یعنی مشتری می‌تواند نایلون پالت بند را در عرض‌های موجود، بین ۵ تا ۱۵ متر و  ضخامتی بین ۱۲ تا ۴۰ میکرون سفارش دهد، اما متوسط وزن استرچ پالت‌ بند بسته‌بندی شرکت نوآوران کیهان پلاستیک را برای ابعاد ۱ متر در ۱ متر، حدود ۱ کیلوگرم می‌توان در نظر گرفت.

استرچ-پالت-بند

دستگاه استرچ پالت بند

دستگاه استرچ پالت بند شامل مدل‌های مختلفی می‌شود، کاربرد دستگاه پالت پیچ بسته‌بندی محصولات به نحوی است که حمل‌ونقل را آسان تر کرده و صدمات مربوط به نقل‌وانتقالات را به کم‌ترین میزان ممکن می‌رساند. استفاده از دستگاه‌های تمام اتومات یا نیمه‌اتومات، راحت تر از دستگاه های دستی است. زیرا در روش دستی نیاز به نیروی کار بیشتری است و به تنهایی قادر به نایلون کشی نخواهید بود. در ادامه با انواع دستگاه استرچ پیچ اتومات و نیمه اتومات آشنا خواهید شد:

  •  دستگاه استرچ پالت صفحه‌گردان
  • دستگاه استرچ پالت یا دستگاه استرچ کش دروازه‌ای
  • دستگاه‌های استرچ پالت یا استرچ پیچ رینگی
  •  دستگاه‌‌ استرچ پالت رینگی دروازه‌ای
  • دیگر انواع دستگاه استرچ کش

لازم به ذکر است که، هر کدام از این دستگاه‌ها ممکن است خود انواع دیگری داشته باشند، که در مقاله انواع دستگاه استرچ پالت بند به آن پرداخته‌ایم.

روش بسته بندی با استرچ پالت بند 

در روش دستی، سرعت انجام کار، بسیار پایین است و هزینه نیروی انسانی به کار گرفته شده برای آن بسیار بالاست. دستگاه‌های بسته بندی استرچ پالت، به کاهش ضایعات و افزایش کارایی کمک می‌کند. دستگاه‌های نیمه اتوماتیک شامل بسته‌بندی‌های دوّار است که در آن؛ بار بر روی، یک صفحه قرار می‌گیرد و توسط فیلم  استرچ بسته بندی پالت بند به دور آن، پیچیده می‌شود که به صورت عمودی حرکت می‌کند.

در روش‌های بسته‌بندی باز، بار مورد نظر روی یه یک سطح دوار می‌چرخند تا بسته‌بندی شوند. بسته‌بندی‌های مداری شامل تغذیه بار و یک حلقه متحرک فیلم است. بسته‌بندی‌های اتوماتیک شامل تسمه‌های نقاله و ماشین های اتوماتیک برای برش و مهر و موم شدن بسته بندی استرچ پالت است. در ادامه در فیلم کوتاهی که کیهان پلاستک برای شما آماده کرده است، می‌توانید نحوه بسته بندی را مشاهده فرمایید:

 

 

 

تولید استرچ پالت بند

نایلون استرچ شامل مدل‌های مختلفی می‌شود که اغلب به صورت مات و یا شفاف به کار می‌روند. در صورت سفارش مشتری به صورت ویژه، امکان تولید استرچ پالت بند رنگی نیز وجود دارد. ضخامت این نایلون به صورت معمول ۱۰ الی ۵۰ میکرون بوده و پرطرفدارترین آن ۲۴ میکرون است. هرچه ضخامت بیشتر باشد بدیهی است که استحکام کششی نایلون نیز بیشتر می‌شود. قابل ذکر است هر متر از نایلون پالت بند باید قابلیت کش آمدن تا ۱۰ متر را داشته باشد. تولید استرچ پالت بند توسط برندهای بسیار زیادی انجام می‌پذیرد که از معروف ترین آن‌ها می‌توان به کیهان پلاستیک اشاره کرد.

تولیدکننده فیلم استرچ پالت بند

فیلم استرچ

 

فیلم استرچ پالت بند را می‌توان از نظر ابعاد، رنگ و افزودن ترکیبات مختلف سفارشی سازی کرد. از جمله این ترکیبات می‌توان به افزودنی UV و Anti Static اشاره کرد. افزودنی UV یا ضد پرتو ماورای بنفش، موجب افزایش مقاومت و طول عمر این محصول شده و افزودنی Anti Static یا ضد الکتریسیته ساکن از جذب گرد و غبار جلوگیری می‌کند. شرکت کیهان پلاستیک پارسام به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع استرچ پالت بند و دیگر نایلون‌های پرمخاطب، مفتخر است تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه کند. شما می‌توانید برای خرید و یا اطلاع از قیمت این محصول، با کارشناسان کیهان پلاستیک تماس بگیرید.

منبع: استرچ پالت بند کیهان پلاستیک



تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 14:8
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: